خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





معرفی کتاب: مدیریت بازاریابی خدمات

    کتاب: مدیریت بازاریابی خدمات

    نویسنده:پیتر مود - آنجلیا پیری

    مترجم:مجید میرویسی- جلال صالحی- محمد نظریان

    سال نشر: تابستان 95 - انشارات پریس

    تعداد صفحات:317

    قیمت: 12000  

     

    در مقدمه این کتاب، مولفین آورده اند که :

    در این کتاب توجه بیشتری به اهمیت جو سازمانی شده و فصل کاملا جدیدی به بازاریابی رابطه مند اختصاص دارد. هم چنین اهمیت بیشتری به مفاهیم اساسی،مانند کار احساسی و تکنیکهایی به عنوان نمونه، مدیریت عملکرد داده شده است. همچنین تاثیر مراکز تماس، اهمیت فن اوری در عرضه خدمات و روندی به سوی مک دونالیزیشن خدمات از جمله محتویات این کتاب است.

     

    هم چنین مترجمین این کتاب بیان کرده اند:

    کتاب حاضر به عنوان یکی از اولین گامها در مطالعات راهبردی خدمات و چگونگی ارائه خدمات در صنایع مختلف در کشور بوده و بدعتی است در زمینه مبانی نظری و عملی در تحلیل مدیریت راهبردی خدمات می باشد.

    مطالعه این کتاب به دانشجویان رشته های مدیریت خدمات،مدیران و سرپرستان،کارکنان و نیز مشاوران در حوزه خدمات و افرادی که به نحوی با امور مربوط به خدمات در ارتباط می باشند، توصیه میگردد.

    فصول کتاب:

    معرفی خدمات

    سازمان خدمات

    طراحی خدمات

    کیفیت خدمات

    طراحی داخلی خدمات

    مواجهان خدماتی

    مدیریت افراد

    مدیریت تقاضا و ظرفیت

    ارتباطات خدمات

    سنجش عملکرد

    بازاریابی رابطه مند

    نظارت و ارزیابی خدمات


    این مطلب تا کنون 9 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : خدمات ,کتاب ,اهمیت ,مدیریت ,راهبردی خدمات ,
    معرفی کتاب: مدیریت بازاریابی خدمات

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر